Wstęp

Co prawda miałam już napisane i opublikowane 4 rozdziały, ale stwierdziłam, że powinnam to pisać od nowa, bo 3/4 wątków było pozbawionych sensu... Wstęp też był do kitu. Minął rok od czasu, kiedy go napisałam, dlatego już zdążyłam się "podszkolić" i dlatego piszę od nowa. XD

Myśleliście kiedyś nad tym, jak to byłoby umieć czarować? Czy jest to proste? Jeżeli tak, to świetnie trafiliście! A nawet jeśli nie, to powinno Was z czasem to zainteresować. Pomyślicie: pewnie kolejny fanfic o Harrym Potterze... Ależ skądże! W Harrym Potterze nie można było poznać osobiście Magii, stoczyć walki z najprawdziwszym Władcą Cienia czy chociażby przemieszczać się między trzema różnymi światami! Ponadto duża dawka humoru, akcji oraz ciekawych bohaterów z bogato rozbudowaną historią. Co by tutaj jeszcze można dorzucić?... Ah, tak. Jak bardzo pozory mogą nas zmylić?
Sami się przekonacie, jeżeli jednak zdecydujecie się poczytać co nieco o moim bezsensownym gadaniu (a raczej pisaniu).

Ogólne streszczenie:
Historia ta opowiada o nastolatkach, którzy dowiedzieli się o tym, że... Mają się uczyć magii? Tylko że gdzie? Początkowo absurdalny fakt okazuje się być prawdą, a bohaterowie z dnia na dzień zostali oddzieleni od bezpiecznego gniazdka i skazani na różne niebezpieczeństwa, które poważnie grożą ich życiu lub zdrowiu... Czy Janka jednak uda się zatrzymać to wszystko, co dotychczas osiągnęła? Co ukrywa Grzegorz? Czy Barbarze uda się uciec od prześladowców? Czy Antoni i Krzysztof dadzą się zabić? Kim właściwie jest Gabriela? Po czyjej stronie stoi Anna?
Czy w decydującej bitwie zwycięży dobro?

Komentarze

  1. Aż ciary przechodzą! Czekam na następne wpisy! :') Jak ludzie nie mogą tu wchodzić!? Ten blog jest zajebisty kobieto skądy ty to bierzesz? Ehhh... trzeba to wypromować xd. Fala energii jednej z czytelniczek (NARUTO7 TRANSFORMACJA). XD Zachowuje się jak 11 ;_; Wiem. ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam ciąg dalszy rozdziału, w którym to akcja w końcu zaczyna się rozwijać. Zapraszam do lektury, bo widziałam, że nie obserwujesz tego bloga i mam nadzieję, że przeczytasz ten komentarz. :)

      Usuń
  2. Które poważnie grożą ich życiu lub zdrowiu XD Zapowiada się ciekawie =D

    Blue

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, wiem, data.

    Pomysł jak na razie nie przedstawia się na tyle dobrze, aby były fajerwerki. Jest po prostu w porządku i mam nadzieję, że się nie rozczaruję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz