Czytasz = zostaw komentarz. To dla mnie wielka motywacja do pisania.
Proszę bardzo użytkowników Google+, którym spodobały się moje opowiadania o obserwowanie bloga. Wtedy na pewno nie zagubią się one w odmętach internetu. :)
Z góry bardzo dziękuję za spełnienie mojej prośby.

sobota, 15 lipca 2017

Wyjazdy

Ze względu na moje wyjazdy trwające łącznie miesiąc, rozdziały raczej nie będą się pojawiać. Publikację kolejnej części przewiduję dopiero w połowie sierpnia (no chyba, że dostanę napadu weny i zacznę pisać na telefonie...).
Za opóźnienia przepraszam. Mam jednak nadzieję, że nie porzucicie tego bloga. ;)

Pozdrawiam,
Maruda, autorka bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozdziały

Przewidziana data publikacji kolejnych części:
03.06.2017 r.
17.06.2017 r.
24.06.2017 r.

W wakacje postaram się publikować rozdziały co tydzień, a nie co 2 tygodnie, jak to dotychczas było.
Ostatnia aktualizacja: 27.04